• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu

Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu

Ołtarz murowany, tynkowany, malowany olejno w kolorze szarym, architektoniczny, jednokondygnacyjny. Retabulum ujęte parą żłobkowanych pilastrów, ponad którymi nieznacznie gierowane uproszczone belkowanie. Zwieńczenie, w postaci półkolistego, przerwanego, ażurowego szczyciku, w polu którego ażurowa gloria z literami „PJ”. W ołtarzu prostokątny obraz św. Franciszka z Asyżu, współczesny, nie mający charakteru zabytkowego (namalowany na mocno zniszczonym obrazie św. Stanisława Kostki z XVIII – XIX w.).

Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu
Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu

 

Nazwa/tytuł

Ołtarz boczny prawy (2-gi) pw. św. Franciszka z Asyżu

Rodzaj

   -  

Czas powstania

1 ćw. XIX w.

Styl

Klasycyzm

Autor

-

Materiał

Murowany, tynkowany

Technika

Malarskie

Wymiary

4,5 x 2,1 m

 Ilość

1

Właściciel

Parafia rzymsko - katolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Łańcuchowie

Informacja o uregulowaniu autorskich praw majątkowych

Parafia rzymsko - katolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Łańcuchowie

 opis

 Ołtarz murowany, tynkowany, malowany olejno w kolorze szarym, architektoniczny, jednokondygnacyjny. Retabulum ujęte parą żłobkowanych pilastrów, ponad którymi nieznacznie gierowane uproszczone belkowanie. Zwieńczenie, w postaci półkolistego, przerwanego, ażurowego szczyciku, w polu którego ażurowa gloria z literami „PJ”. W ołtarzu prostokątny obraz św. Franciszka z Asyżu, współczesny, nie mający charakteru zabytkowego (namalowany na mocno zniszczonym obrazie św. Stanisława Kostki z XVIII – XIX w.).