Chór muzyczny
Na czterech filarach balustrada pełna, prosta, mieści się w szerokości nawy kościoła. Lico balustrady dzielone architektonicznie pilastrami hermowymi, zwieńczone gzymsem z pasem kostkowym i wysuniętym parapetem. Pomiędzy, pilastrami 12 ramek o niewypełnionych polach (zapewnie pierwotnie obrazy 12 apostołów). W tle belki podwalinowej balustrady kanelowane konsole pod pilastry. Trzony pilastrów w części górnej zdobią pary żłobków i nacięcia cekinowe. Nad pilastrami toczone imposty. Tło malowane seledynowo, pilastry, ramki i listwy jasno-brązowe.
|
Nazwa/tytuł |
Chór muzyczny |
|
Rodzaj |
- |
|
Czas powstania |
Około 2 połowy XVII wieku |
|
Styl |
Renesans późny |
|
Autor |
- |
|
Materiał |
drewno |
|
Technika |
Rzeźbiarskie |
|
Wymiary |
134 x 990 cm |
|
Ilość |
1 |
|
Właściciel |
Parafia rzymsko - katolicka pw. Wszystkich Świętych w Rybitwach |
|
Informacja o uregulowaniu autorskich praw majątkowych |
Parafia rzymsko - katolicka pw. Wszystkich Świętych w Rybitwach |
|
opis |
Na czterech filarach balustrada pełna, prosta, mieści się w szerokości nawy kościoła. Lico balustrady dzielone architektonicznie pilastrami hermowymi, zwieńczone gzymsem z pasem kostkowym i wysuniętym parapetem. Pomiędzy, pilastrami 12 ramek o niewypełnionych polach (zapewnie pierwotnie obrazy 12 apostołów). W tle belki podwalinowej balustrady kanelowane konsole pod pilastry. Trzony pilastrów w części górnej zdobią pary żłobków i nacięcia cekinowe. Nad pilastrami toczone imposty. Tło malowane seledynowo, pilastry, ramki i listwy jasno-brązowe. |
